بازکردن تیکت
اگر شما در مرکز آموزش راهنمایی برای مشکل خود پیدا نکرده اید، می توانید با ارسال یک تیکت و انتخاب دپارتمان مناسب از ما سوال کنید.
لطفاً قبل از ثبت این تیکت، محتواهای آموزشی را به دقت مطالعه فرمایید. عمدتاً این پاسخ این نوع درخواست ها، در مرکز آموزش وجود دارد.
آنچه قبلاً درست کار میکرده و اکنون مشکل دارد؛ در نحوه عملکرد یا گرافیک سایت.
تغییر عکس لوگو، تغییر چیدمانو تعداد باکس و دیگر تغییرات بسیار جزئی
فقط و فقط برای قطع شدن سایت یا تحریریه و خطاهای بحرانی از این نوع استفاده کنید.
در سایت یا تحریریه نیازمند قابلیتی هستید که اکنون وجو ندارد، برای بررسی زمان و هزینه و انجام آن از این نوع تیکت استفاده کنید.
بررسی امکان انجام طراحی گرافیکی جدید اعم از باکسها، المان های هدر و فوتز و بازطراحی یا طراحی جدید کامل یک صفحه
پیگیری امور مربوط به قراردادها، فاکتورها و نامه های ارسالی و دریافتی
صرفاً برای ارتباط با شخص مدیریت، از این نوع استفاده کنید.