اگر شما در مرکز آموزش راهنمایی برای مشکل خود پیدا نکرده اید، می توانید با ارسال یک تیکت و انتخاب دپارتمان مناسب از ما سوال کنید.


 راهنمایی، آموزش و پرسش

لطفاً قبل از ثبت این تیکت، محتواهای آموزشی را به دقت مطالعه فرمایید. عمدتاً این پاسخ این نوع درخواست ها، در مرکز آموزش وجود دارد.

 رفع باگ/مشکل

آنچه قبلاً درست کار میکرده و اکنون مشکل دارد؛ در نحوه عملکرد یا گرافیک سایت.

 تغییر جزئی گرافیکی

تغییر عکس لوگو، تغییر چیدمانو تعداد باکس و دیگر تغییرات بسیار جزئی

 قطعی سایت یا تحریریه

فقط و فقط برای قطع شدن سایت یا تحریریه و خطاهای بحرانی از این نوع استفاده کنید.

 بررسی قابلیت جدید

در سایت یا تحریریه نیازمند قابلیتی هستید که اکنون وجو ندارد، برای بررسی زمان و هزینه و انجام آن از این نوع تیکت استفاده کنید.

 طراحی گرافیکی جدید

بررسی امکان انجام طراحی گرافیکی جدید اعم از باکسها، المان های هدر و فوتز و بازطراحی یا طراحی جدید کامل یک صفحه

 پیگیری اداری و مالی

پیگیری امور مربوط به قراردادها، فاکتورها و نامه های ارسالی و دریافتی

 ارتباط با مدیریت

صرفاً برای ارتباط با شخص مدیریت، از این نوع استفاده کنید.